The clothes

Hej igen! Nu tänkte jag ta och visa kläderna jag och mamma köpte när vi var på stan häromsistens.
Först gick vi och letade efter en festklänning till Mormor och Morfars Guldbröllop i oktober. Till mig alltså. Den hittade vi på Vila.

Så såg den ut.

Närmare bild på pärlorna.

På vila hittade vi även ett par leggings som var väldigt fina, som mamma var jättesnäll och betalade.

Fina va?

Närbild på mönstret.

I jakten efter en festklänning gick vi till Lindex Indiska och H&M först, och från Indiska kom vi ut med en mysig lång stickad tröja, skåda nedan.

Ni får mycket gärna ignorera min fula min.

Sen kom vi på att jag faktisk inte har några bra höst/vinterskor, så vi gick till Din Sko, och där hittade vi ett par fina boots för endast 499.

Snyggast!

Sen köpte jag, för egna pengar, en supersnygg kofta på weekday, som jag ju visade iförrgår. Men så här ser den ut på!

Ja, inte världens bästa bild, men men.
Och det var det.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Roos:

Skorna :R

#2 / / madurk:

Åh vad fina grejer <3

#3 / / Felicia:

Coola leggings, mysig tröja och supersnygga dojs! :D <3