Fotboll? Film iallafall

Hej på er! Vad jag hittar på i eftermiddag vet jag inte riktigt, men jag ska försöka berätta. Jag ska nämligen kanske spela fotboll, om jag hinner och orkar. Det är ett gäng från klassen som ska spela, och det verkar ju kul, men det är så kallt ute! Efter det ska jag iallafall dra till Matilda med detta gäng där vi ska käka och kolla på film och antagligen sova över också.

[Lite by the way, förresten; Idag har mamma och pappa målat hela taket i vardagsrummet. Så nu är det vitt! Fast det var det innan också.]

Här får ni två variga bilder från förra året.


Tuija och Elsa i vårsolen, det var en gång förra året då vi hade picnic. Det var mysigt! Men nu måste jag dra om jag ska hinna spela lite fotboll!

xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / nikitaam:

Underbar blogg :)



Har hittat en svensk webbshop som säljer hur fräna vintage shorts som helst mellan 300 - 600 kr. Kika in hos mig för att komma dit :)