Jag är utvald

Nu är det långhelg, så jävla skönt! Dock kommer den antagligen innebära massa läxor. Har framförallt konsthistoria och fysik att göra, men det borde inte vara så jäääättemycket. Idag har jag haft det sista engelskaprovet (nationella), och min lärare måste vara supermänniska, eftersom vi fick tillbaka betygen idag. Jag fick MVG, så det var ju bra.

På eftermiddagen hade vi spexfoto, vårt tema var asbra tyckte jag, vi hade "klassåterträff 2075". Alla var utklädda till gamlingar utom tre personer som höll i en skylt där det stod "forever young" typ. Så det var kul, jag hade på mig ett förkläde och mjöl i ansiktet och var bulltant typ.

Sedan gick jag och mamma på stan, och vi köpte strumpbyxor och ett halsband som jag ska ha på balen. Jag fick även med mig Eld hem, äntligen! Det är alltså del två i engelsforstrilogin, som började med cirkeln. Fick en såndär snygg kasse också, där det står "jag är utvald", lite kul. Så jag är glad nu, kan läsa igen!


xoxo

Publicerat i Skoj
#1 / / Felicia:

Jag fick också MVG!!! :D