Kolor till salu

Hej! Igår ägnade jag typ åt att sälja kakor och kolor för att tjäna pengar till vår klassresa till Malmö i maj, och det ska jag göra idag också. Vi har dock bara kolor kvar, de verkar inte sälja så bra av någon anledning. Idag ska jag och matilda gå till tomtebo och försöka sälja våra kolaburkar, vi får se hur det går. Om någon annan är intresserad, köp gärna, jättegoda kolor för endast 50 kronor per burk, och ni stödjer oss!

I övrigt så längtar jag råmycket till det blir varmt! Ja, det är ju typ vår, men typ varmt, sådär femton grader och försommar liksom. Då vill jag ha det här. Finaste vårkläderna just nu!

Vet dock inte riktigt vilket jag vill ha allra mest, men shortsen ska jag ha. Resten får vånta till jag har mer pengar.

Nu ska jag dra, ha ett fortsatt bra påsklov, ciao!
#1 / / Roos:

Shortsen var ju det fulaste på bilden!