Stockholmsshopping

Hej på er! Igår hade jag en trevlig dag i Stockholm med museei-besök, shopping och promenerande. Idag har jag tränat, det var skönt. Så, jag tänkte visa de två fina plaggen som följde med tillbaka till uppsala från stockholm igår, om så än bara bilder snodda från respektive hemsida. Har liksom inte hunnit ta egna, men vill ju visa liksom!

En jättesöt volangtopp från Monki på rean, endast 75 kronor!

Jag hittade den i min storlek i Stockholm! Jag var ju bara tvungen att slå till, håller ni inte med? helt perfekt i vår, och sitter supersnyggt. Jag hade nämligen tänkt köpa den här i Uppsala, men den var slutsåld, och jag visste inte om jag skulle beställa från internet eler vad jag skulle göra. Men nu är den min!

Förresten har jag precis beställt min balklänning, från storbrittanien! Hoppas den passar! (Det blev den röd-rosa assymetriska som jag visade häromdagen.)

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Matilda:

Vad bra att du hittade toppen! :D

#2 / / Felicia:

Fina saker :D

#3 / / Roos:

Jaaa klänning!! Vill se!