Let the sunshine in

Idag har jag varit i Stockholm. Jag och mamma och pappa var på Hair på Stockholms Stadsteater, den var riktigt cool! Jag skulle rekommendera den till er om det inte hade varit sista föreställningen... Det är så härlig musik och karaktärerna är så roliga! Riktigt bra musikal helt enkelt.

Iallafall så hann jag med lite shopping innan, vi anlände nämligen i huvudstaden vid elva-tiden och föreställningen började ett. Det finns så himla mycket mer i Stockholm än i lilla Uppsala, även om jag älskar att shoppa i min stad också... Jag köpte en vårjacka på Åhléns, en röd förvånansvärt nog. Det hade jag inte trott om mig själv men den satt himla fint och jag är supernöjd! Jag köpte även en klocka på ur&penns rea, så nu äger jag också ett snyggt armbandsur som matchar det mesta.


Den är vit. Om ni inte såg det alltså.

xoxo
Publicerat i Shopping
#1 / / Roos:

VISA JACKAN

#2 / / Felicia:

Kul med musikal/teater, och fin klocka! :) Mamma har en sån fast svart. De är väldigt stilrena :) <3

#3 / / wilma -:

Sv; Tack så mycket! Ja, den är tagen med teleobjektiv, fast jag zoomade nästan ingenting alls eftersom den stog på vår tomt så det var inte nödvändigt ;)