"Om livet ger dig citroner, gör lemonad!"

Hej på er! Idag lyser solen, då blir man glad. Det blir iallafall jag. Tänkte bara passa på och upplysa er om mina planer för dagen, som är följande: Jag ska gå på teater ikväll, pjäsen heter fyra dagar i april och jag hoppas den är bra. Den handlar typ om uppsala under andra världskriget och något nazistuppror men jag vet inte riktigt. Vi får se helt enkelt.

I övrigt har jag gjort lemonad (fast den är inte färdig än), promenerat med Yrsa, och "jobbat" lite extra åt pappa för en liten peng. Nu hade jag tänkt försöka hinna scrappa lite, det var så länge sedan! Sen ska jag väl äta lite innan jag åker, men det var allt. Bye darlings!

xoxo
Publicerat i Skoj
#1 / / Roos:

Nom! Får jag smaka ikväll?

#2 / / Roos:

Vettu, Erika o jag har en blogg nu. Den är kul! http://zatafyra.blogg.se/?tmp=24163809 Kolla den.



Och vettu mer. Jag ska baka citronmuffinsen från det Buffénumret imorn :D