They say that the world was built for two

Jag har haft ett väldigt trevligt veckoslut, och idag har jag väl inte gjort så mycket, men det är ganska skönt för en gångs skull. Jag har varit på Lurbo och hjälpt till lite i cafeterian då det var tävlingar idag. Senare idag, dvs snart, tänkte jag göra lite matte, mysa med familjen och läsa lite. Eventuellt kolla på tv, om det är morden i midsomer ikväll alltså. Men vet ni vad.

iallafall så tänkt jag passa på att visa min jacka som jag köpte förra helgen, om ni är intresserade? Äh, vafan, ni får se den även om ni inte är intressrade.

Inte världens bästa bild, men jackan är grymt snygg iallafall! Jag kan visa en bättre bild när det är vår. Om jag minns då.

Jag tror jag tänker berätta lite mer utförligt om torsdag och fredag snart. I ett annat inlägg.

xoxo


Lana Del Rey – Video Games
#1 / / Felicia:

Gud vad snygg! :)

Vi hade en väldigt mysig fredag hos dig!!! :D <3

#2 / / Roos:

Fett snygg!! Synd att du inte kollade när jag hoppade ;)