I could see for miles, miles, miles

Har hittat mycket fin inspiration på fina bloggar på sistone, inom olika kategorier. Jag gillar blogg.se's "spotlights", eller vad man nu ska kalla dem. Alla som använder blogg.se vet nog vad jag menar, de där inläggen i högerspalten. Man hittar massa fina bloggar via detta!

Bland annat denna fina blogg, som drivs av en tjej som heter Fanny. Hon tar fantastiska bilder med jättehärligt ljus. Om ni behöver lite inspiration kan ni kolla in där. Kan tyvärr inte visa några bilder från hennes blogg, då hon har kopieringsskydd, men ni får gå in själva och kolla, det är det värt!

Och när vi ända pratar om fina bilder och härligt ljus så fick jag lust att visa en bild. Ska se om jag hittar någon passande... Imorgon ska Matilda komma hit och då ska vi fota, så då hoppas jag att jag har nya bilder att visa. Har blivit dålig på att fota, men det är så oinspirerande när det bara är mörkt jämnt!

Här får ni iallafall se två bilder från en fotopromenad jag och och pappa gick på förut, som jag inte har visat. Vi gick bara i området, men jag tyckte de här bilderna var lite intressanta ändå.



xoxo

#1 / / Felicia:

den sista bilden var jättefin :) <3