Morsdag

Idag var en trevlig söndag egentligen, väldigt varm dock. Jag och mamma gick på scrapmässa, supermysigt och mycket fina saker! Ja, det var mest mysigt att det var så mycket fina saker överallt... Köpte många fina papper, kan visa imorgon kanske. Måste förretsen också visa mitt kap från i fredags, plus ett nagellack och ett handsmycke jag köpt.

Fredagen var förresten en oerhört produktiv och mysig dag. Produktiv i skolan på förmiddagen, och mysig på eftermiddagen i en park med friends. Vi grillade grillspett och marshmallows och spelade fotboll i regnet. Älskar min klass, kommer bli sorgligt att sluta nian.


Det här kortet gjorde jag till mamma igår, jag gillar att scrappa i grönt. Det kändes så härligt vårigt. (Trots att det är sommar nu.)

xoxo
#1 / / Felicia:

Va? nehej, inte i alla klasser väl?

#2 / / D A H L È N:

sv: Tusen tack, så roligt att höra :)