Fina Fredag

Idag var en trevlig dag. Inte för att skoldagen var särskilt fantastisk, men den var kort (rätt så) och jag fick en dator. Den är dock inte fantastisk, men den verkar ha allt som krävs iallafall. (Spotify, Skype och Firefox, nu när jag laddat ner det, men inte word ännu tror jag. Katastrof!) Dessutom är det helg nu, och imorgon har Matilda fest, det blir najs! Jag har dock en hel del läxor som bör göras... Det får bli söndagens ändamål då.
 
Sedan när jag kom hem så bakade jag kringlor som mer såg ut som rosetter. Men de blev fina ändå. Och gissa vad jag gjorde alldeles nyss? Jag beställde min alldeles egen iPhone 4s! Yey! (Om ni undrar varför jag inte köpte en femma så var det för att de var mycket dyrare, och fyran är ju också bra liksom, och på rea nu typ.)
 
Mina fina bakverk!
 
xoxo
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia:

Bra att du inte köpte 5:an, den är ful... ;) Fina kringlor!

#2 / / Linde:

Wooooooop! Våp Våp! fan vad kul med en ipån!