Plugg, gnäll och annan skit

Haha, positiv rubrik va? Men den senaste veckan har varit både trevlig och samtidigt inte så trevlig.

Dels så har jag haft matteprov idag som jag har pluggat till hela veckan (det gick inget vidare...), och så har vi fått reda på att Katte antagligen ska renoveras redan 2014, vilket innebär att jag inte kommer ta studenten från samma skola som jag började på (I feel you GUC). Till råga på allt var Vampire Weekend-konserten  jag skulle gått på igår inställd, "due to unforeseen circumstances". Vad det nu ska betyda... 

Det som varit trevligare är väl öppet hus i onsdags då jag labbade med några nior för att locka dem att börja på Katte. Också att jag träffade Felicia och Julia och Klara på stan idag var trevligt. Dessutom har jag köpt nya glasögon! De är färdiga om nån vecka eller så.

Och apropå att ändra utseende lite grann, jag har färgat håret blått! Ja! Mobilbild får duga så länge, ska ta en bättre bild när jag färgat om det! Just nu är det lite blekt nämligen, har bara toning. Iaf, typ såhär:
Kram!