Missförstå mig rätt

Här är min senaste shopping. Plus en målande bild av hur vädret är just nu. Usch. I alla fall, åter till shoppingen.
 
Allt är från Monki, utom den randiga klänningen som är från Weekday. Jag gillar att shoppa där, okej? Och i fall nån undrar, nej jag köpte inte allt det där på en och samma gång, det var jämnt fördelat över två gånger faktiskt! Och 40% är köpt på rea! Sådär. Nu har jag ursäktat mig nog. Jag menar, ni klickade väl på detta inlägg för att se kläder, inte sant? (Jag menar, vad förutom kläder och nåt enstaka foto finnes på min blogg?) Så, jag ger er kläder!
 
I övrigt så är jag mitt uppe i höstlovet, idag har jag köpt (egentligen bara lagt undan) nya glasögon, och varit på pumpajakt samt fixat med min halloweenoutfit. Ett mobilinlägg om igår lär dyka upp nån gång också. Snart. Den som lever får se.
 
 
P.s. Det är en lång chiffongblus på den övre bilden, och sedan en stickad tröja, en skjort-väst, en klänning och ett par leggings på den nedre bilden om ni var lite halvblinda och undrade.
 
Publicerat i Shopping