Is it safe inside your head?

Jag vet inte varför jag inte klarar av att blogga på veckodagar. Jag menar, så mycket läxor har jag fan inte. Det kanske beror på att jag inte tycker att jag har nåt intressant att skriva om, men hallå, jag har ju typ tusen bilder att visa fortfarande? Från typ Gotland, Holland, och Köpenhamn, och säkert några bilder från gamla fotograferingar som aldrig kom upp... Men det här inlägget ska tillägnas gårdagen, så får vi se om några reseinlägg dyker upp i veckan.
 
Igår hade jag nämligen också för fullt upp för att blogga, då det var kulturnatt i vår vackra lilla stad nånstans i mitten av Sverige. Så, efter ridlektionen jag har varje lördag åkte jag först till Stockholm där min mor sprang en halvmara (DN:s ni vet) och åt där med min familj, och sedan passade vi även på att titta på Wild Wonders of Europe-utställning som är där på nybroplan if I'm not mistaken. När vi tagit tåget hem och var tillbaka i lilla Uppsala gick jag ner på stan och träffade lite människor, och vi drev runt lite på stan och bara umgicks och hade trevligt. Vid halv ett-tiden tog jag bussen hem, och där har ni det. Min väldigt okulturella kulturnatt.
 
Och eftersom jag (obviously) inte hade med mig nån bra kamera eller nåt så tänkte jag inte visa några bilder ifrån det, utan istället bjuda på en bild som antagligen inte kommer komma upp om jag inte lägger upp den nu.
Den är tagen precis innan vår fest för två veckor sedan nu. Visst är vi "Fierce"?
 
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Anonym:

Det är kul när du bloggar!! Men vet du, det är inte lag på att blogga varje dag så du behöver inte ursäkta dig varje gång du skriver nåt!!

#2 / / Felicia:

Jag gillar att du först skrev "vår lilla vackra stad någonstans i mitten av Sverige" och sedan "Uppsala".. ;)