This week

Ja, det händer ju att jag inte bloggar ibland, och då måste jag upplysa er om vad som hänt under min frånvaro från bloggosfären. (Att det är ett godkänt ord, alltså!)

I alla fall, i onsdags åkte mamma och pappa bort, så jag har varit home alone den senaste tiden. Jag har då hunnit med att gå i skolan, göra läxor, gå på stan med Felicia, träffa Irja, gå på Gröna på Katte-möte, se en bit av Les Mis, äta på Meza med Roos och Erika och gå på Elysium med desamma, gå på ridlektion, sova hos Felicia och se the Great Gatsby, och INTE ha hemmafest eller bara vara hemma och chilla. Slutsats: jag skyr hemmet mer när det är tomt. Eller nåt. Because let's face it, det är trist att vara ensam hemma på kvällarna i ett stort hus i Gottsunda. Visst?

Ja, nu blev det här ett långt inlägg, en så kallad "rant" if you will. Oj vad jag skriver mycket på svengelska. Men det är så jag rullar. Lev med det.

Avslutningsvis, två halvkassa iPhonebilder. Den ena föreställande min middag (och lunch idag) igår hos Floffan och den andra föreställande mina kap från i onsdags. Gud vad jag är pysselsugen nu. Äh. Ciao!