Trapped between two lungs

Jag är hemma igen, om ni undrade. Kom hem igår, faktiskt. Jag har alltså varit i Holland, som ni säkert förstått, med min mamma och pappa. Utan systrar denna gång, men med desto mer släkt. Det är ju typ därför vi åker dit i och för sig, för att hälsa på släkt. Så det har vi gjort. Hängt med släkt alltså. I övrigt har jag lyssnat på musik (massa Florence + the Machine, hjärta!), kollat på Supernatural, läst, shoppat och sovit en massa typ. Fast en dag var vi i några trädgårdar där jag och pappa fotade en massa blommor, se bilden ovan. Vi var jag tvungna att använda det nya makroobjektivet, för att inte tala om den nya kameran(!). Alltså pappa fick typ köpdille och köpte en 1D Mark IV. Så nu har vi tre kameror. Vad det nu ska vara bra för. Men pappa säljer nog en (till mig?). I alla fall, det var det. Fler bilder etc to come.
 
Between Two Lungs – Florence + The Machine