Berlin #2

Eftersom jag var på återförening med tågluffsgänget hos Klara idag tänkte jag visa fler bilder här också! Vi kollade nämligen på en massa bilder, pratade, lyssnade på musik och åt bullar. Nu har jag ätit mat och sitter och lyssnar på TRXYE (♥), so here goes!
 
Det var visst bara tre bilder kvar (från Berlin), men det var tre snygga bilder, så de är värda att visa upp i alla fall. 
 
Tredje dagen i Berlin tillbringade vi i Kreuzberg på secondhandaffärer, där Felicia och Alva hittade två underbara byxdressar. 
 
Vi hittade även lite härlig graffiti som Tuija posade framför. 
Och vi träffade en Austarlienare! Hon hette Fin och var jätteschysst och smart och rolig, så vi hängde med henne den kvällen när vi gick längs med East Side Gallery. (Berlin-måste.)
 
Och sen tog jag inga fler bilder för nästa dag gick vi på stan typ. Vi shoppade på Kurfürstendamm typ hela dagen. Det var kanske inte värdaste dagen, men vi åt supergod halloumi och Holland vann 3-2 mot Mexico om jag inte minns fel. Vi hann hem till förlängningen (de tre sista minuterna). 
 
Och appropå mat, om ni är i Berlin så måste ni gå till Mustafas Gemüsekebab. Bästa!