Oh summer where art thou?

Hej! Igår bloggade jag inte på grund av att jag fick oväntat besök av min morbror och hans fru. Mormor kom också, men det visste jag redan. De är i alla fall här med anledning av min födelsedag, så jag valde att vara lite social istället för att blogga. Men här är en update på nuläget.
 
Skolan har börjat igen på allvar, läxor har vi ju fått några men än så länge är det inte så farligt. Jag har inte mindre än fem nya lärare i år, så det ska bli spännande att se hur de är. Än sålänge har jag hunnit träffa min nya tysklärare och fysiklärare, och de verkar ju bra i alla fall. Jag har även nya lärare i engelska, matte, och biologi. (Jag är mest orolig för att min nya mattelärare ska vara dålig, har ingen aning om vem hon är och det är så viktigt att de kan förklara bra...) Och mitt schema... Ja. Det är väl helt ok. Inte toppen kanske. Jag slutar tidigt på onsdagar! Men det är typ ovärt för ingen slutar senare än halv tre på onsdagar. Men ja, skola är skola och dit måste man gå.
 
Nog om det! Här är en fin bild från i somras för att vi inte ska glömma bort att det var fint väder en gång i det här landet. Det brukar alltid vara fint väder på min födelsedag, men det verkar inte bli så i sommar... (Den är från när jag var och badade en gång i somras med dessa gurrrrls.)
 
xoxo
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Anonym:

Jag var ju också med :( nej men jaaaag slutar tidigt på onsdagar!!! :D