Shopping, fika och en allmän uppdatering


Idag har jag varit på stan med Matilda och fikat. Det är ju svårt att undvika att köpa nåt, så jag fick med mig en klänning från Monkis rea och ett par "boyfriendjeans" från H&M. (Jag behöver faktiskt jeans!) Och så köpte jag en present åt Felicia som fyllde arton för typ en månad sen, men ja. (Nu blir du nyfiken va?)

I övrigt, matteprovet igår gick bra, tror jag i alla fall. I lördags var det Sherlock på TV och alla som kollade vet hur fantastiskt bra det är. Sen då. I helgen har jag planerat Sagan om Ringen-maraton med trevliga människor från exklassen hos Matilda, så det blir kul! 

Nu känns det som att ni är någorlunda uppdaterade på mitt liv igen, så det var det för denna gång.

xoxo
Publicerat i Vänner
#1 / / Felicia:

Ja nu blev jag jävligt nyfiken!!

Svar: du
Maj

#2 / / majo:

Oj, jag menade såklart att säga "Du får ha fest snart så får du se vad det är", inte bara "du" ;)

Svar: Klant.
Maj