We're a thousand miles from comfort

We have traveled land and sea

På min tre veckor långa resa har jag (tro det eller ej) faktiskt ägnat lite tid åt shopping. Gärna second hand och/eller affärer som vi inte har hemma i Uppsala. I alla fall, här är vad jag fått med mig hem från resan, förutom alla upplevelser såklart.
 
En basker och ett eiffeltorn inköpta i Paris. Franskt värre. På samma bild synns ett par solglasögon jag fyndade 2nd hand på en marknad i Amsterdam.
En sjal inköpt i Prag samt ett skrivblock med ett (känt?) konstverk inköpt på ett museum i Den Haag.
Blå topp från Topshop i Prag, Linne från Weekdays rea i Malmö, och en blommig croptop från Urban Outfitters rea i Amsterdam.
Polotröja med broderi på ärmarna från Colours, en stor second hand-affär i Berlin, samt rosaprickiga byxor från Episode, en annan stor second hand-affär, denna i Bryssel, men den finns även i bland annat Amsterdam.

Clean Bandit – Rather Be feat. Jess Glynne
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia tha woman:

Fiiiint!

#2 / / Linde:

Schyssta byxor!