But I will hold as long as you like

Just promise we will be alright.

Idag var jag i Stockholm med mina föräldrar! Vi skulle förnya mitt och mammas pass, men vi passade också på att dricka afternoon tea och shoppa loss lite. Det är ju inte varje dag man är i huvudstaden. Jag köpte i alla fall Babel (alltså skivan) samt en bikini från Monki, liksom en klänning och ett par leggings, fast de var en present från mor i och för sig. Men alltså Monki-affärerna i Stockholm, de är typ himlen! Speciellt den gigantiska på regeringsgatan, skulle vilja bo där. Vi var också på Brandy Melville, vilket är typ helt fantastiskt det med, ville ha en hel del därifrån med kan jag säga, men behärskade mig. Vi är ju trots allt i början av månaden fortfarande. I alla fall, här är lite närmre bilder på kläderna.
Publicerat i Shopping
#1 / / Felicia:

Fan vilken cool bikini! Ser framemot att se den i sommar :D

Svar: haha jaså minsann! Men ja den är najs :)
Maj

#2 / / Linde:

Fina saker :D