Giving this world everything I've got

Hej! Det här är jag! Det är i alla fall vad Cambridge tror om mig just nu. Fattar inte att jag faktiskt ansökte? Är jävligt stolt över mig själv dock, om jag får säga så. Har gjort en massa saker i år som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Typ tågluffa, bestiga Kebnekaise, eller söka till Europas bästa universitet.
 
Tänk om jag inte kommer in nu, fy vad deppigt. Har dock rätt nice andrahandsval också, så det löser sig nog. Pappa tog i alla fall den här bilden på mig alldeles nyss, till min SAQ. (Supplementary Application Questionaire) De har så jävla många krav. Jag lovar att det är för att bara de som verkligen vill komma in ska söka. Nu får jag helt enkelt hålla tummarna!
 
Active Child – Silhouette (feat. Ellie Goulding)
Publicerat i Skolan
#1 / / Roos:

Finis! You look fierce! Klart du kommer in! Och gör du inte det i år så gör du det nästa år! Eller så är Edinburgh mm kickass och kommer bli minst lika kul!

#2 / / Felicia:

Fina fina snygg-Marjolein! Du kommer in. I know it.

#3 / / David:

Heja heja!

#4 / / Linde:

Vadå lat? Du pallade med en sån där ansökan plus tågluffade och besteg ett berg :D rätt bra det!