If you have five seconds to spare

 
I'll tell you the story of my life.
Om jag hade pengar... Okej, ärligt talat är jag inte så fattig, men jag måste spara! Men den här jackan är lite av en dröm. Vi får väl se med skorna.
 
I övrigt: jag har inte bloggat på länge och det är förjävligt, men jag har inte varit på humör/haft noll inspiration/haft inget kul att visa. (Egentligen har jag varit för lat för att fota mina roliga grejer. Men säg inte det till nån.) Jag har under tiden engagerat mig i gröna på katte, pluggat lite, shoppat, gjort bankärenden (failade första gången, lyckades typ andra, så det räknas som plural fast det bara var ett ärende), fikat/gått på stan ensam TVÅ GÅNGER (det är fett skönt faktiskt) slappat och typ inte gjort nåt med mitt liv. Och labat en massa! Så det var kul. Typ. Nu ska jag ner på stan och träffa lite folk, hoppas de är snälla! (Känner typ två pers, men det blir nog bra.)
 
xoxo