Home is where the heart is

Äntligen hemma!

Det är skönt att vara hemma igen. Det var också skönt att komma hem cirka tio igårkväll, när det brukar bli sådär halv tolv. Vi åkte ju tidigt, tidigare än vanligt, och så hade vi tur med färjan, och knappt bilkö alls. Så det gick ganska snabbt ändå.

Den här dagen har lagts på upppackning, redigering av bilder och träff med lite "släkt" här i sverige, dvs Roos.
Roos, Erika och Axel (Arnes boi) kom hit på middag, vilket var trevligt. (Arne var såklart också med för den som undrade, men hon bor ju här så hon räknas inte som gäst.)

Jag har också fotat det jag köpte i holland, men jag visar det imorgon, för jag har inte fotat en t-shirt/tröja (som är i tvätten) än. Så jag tänkte jag skulle göra det först. Däremot kan jag visa lite andra bilder!

Eftersom vi inte gått igenom alla kan ni få se från en trevlig liten fotopromenad i Arnhem (efter det här inlägget).



Så! Det får räcka med tre, för Publishme och pappa lackar lite...

Sov gott, iallafall snart!
#1 / / Anonym:

fina :D va är de för raser? =)

#2 / / Felicia:

Fina bilder! :)